my pink pills of my mind

Moimi oczami w głąb Ciebie. Wiesz, że za Tobą tęsknie? Nasz spacer wzdłuż wybrzeża. Twój radosny uśmiech. Twoje błyszczące oczy, rozświetlające morze. Bądź moją latarnią morską, prowadź zawsze do Ciebie. Tam gdzie jest Nasz dom. Dziękuje Ci za wszystko. Choć to tylko moje małe słowa. Dziękuję. Zbyt trudny, zbyt chaotyczny by mógł zrozumieć mnie ktoś inny.  Ty rozumiesz.

moje zdjecie

dwadzieścia minut po piątej
stra­ciłem zmysły, upadłem.
nad ciszą, pod hałasem, ośle­piony
rzeczy­wis­tością.
jak małe dziec­ko

w marcowy wieczór

dwadzieścia czte­ry stop­nie w głąb.
po­wiet­rze trzeszczy
pod sto­pami

czte­ry słowa, uduszo­ne we mnie:
nie po­wiem ni­komu dlacze­go.

jedną duszą.

NASZĄ

Leave a Reply

