*

I tak to już jest
Moje życie płynie lekko
Przez większość czasu
I tak to już jest
Im krótsza historia


Żadnej miłości, żadnej bliskości
Nie mogę oderwać od Ciebie oczu

Nie mogę oderwać od Ciebie serca

I tak to już jest

Oboje zapomnimy o bryzie
Na większość czasu

I tak to już jest

Im zimniejsza woda

to nie jest to, czym się zajmuję
to jest nieodpowiednie miejsce
aby myśleć o Tobie
to jest nieodpowiedni czas
na kogoś nowego
to jest drobne przestępstwo
a ja nie mam żadnego usprawiedliwienia

czy to w porządku?
oddać komuś za darmo broń, kiedy jest załadowana
jeśli nią nie wystrzelisz, to jak ja mam ją  trzymać ?

One thought on “*

Leave a Reply

