subiektywnie

Wydaje mi się, że całkowicie zwariowałem. Nie ma sensu wierzyć w swoje ,,typy” osób. Bawić się z ocenianie. Czasem może nas trafić tak po prostu niezależnie i od razu. Mnie to spotkało. Wielość różnić. Kilka punktów stycznych. I to stało się podporą tego wszystkiego. Bez zbędnych podchodów, bez dystansów. Jest zaufanie i już. I jest to coś. Każdy może mówić różnicie się na pierwszy rzut oka. Nie jesteście z tej samej historii. Może gdyby to było 7 lat wcześniej… Nie. Nie chce tego, nie chce by było to za 7 kolejnych czy zdarzyło się to 7 lat wcześniej. Jest tu i teraz. Liczy się to kim jesteśmy w rzeczywistości dla siebie. 7 lat wcześniej byłem innym człowiekiem. może mniej dojrzałym, może mniej mądrym. I Ty byłaś inna. Być może wtedy byśmy się rozminęli. Ale skoro los postawił Nas sobie na drodze teraz.. to trwajmy. Lubię patrzeć w Twoje zielone oczy, jest w nich coś jasnego. Ktoś powie, że masz zimne oczy. Ma prawo. Ale dla mnie dawno żadne oczy nie były tak gorące jak te. Odpoczywam przy Tobie, robię szaleńczy interwał, trzymam się ledwo na nogach, ale odpoczywam. Moje serce bije, czuję się jakbym umierał. I nie chodzi o zbyt wysokie ciśnienie i niedotlenienie.  Moje kolana nie mogą normalnie stać.Chciałbym zawsze wiedzieć gdzie jesteś. Nie każ mi tak stać i czekać na Ciebie. Skorzystajmy z tej szansy razem. Czasem warto żyć razem rok, miesiąc, dzień cudownie niż kilkadziesiąt lat nijak. Każdy potrzebuje kogoś. Każdy szuka. Nawet szuka w domyśle. Każdy chce kogoś. A ja? Ja potrzebuję tak po prostu Ciebie.

Nie jestem poetą. Nie umiem używać wielkich słów. Nie wiem jak zapewnić Cię, że przy mnie będziesz bezpieczna. Podaruję Ci moją koszulkę, a mój zapach ocali Cię przed ciemnymi nocami. I dalej będę dzwonił w środku nocy by tylko powiedzieć Ci ,,dobrej nocy Kochanie”… Lubię to niemniej niż Ty.42423

Do zobaczenia w poniedziałek.

Z myślą szczególną dla ,,Kejti”

Leave a Reply

