Sobotnie

To niesamowite kiedy pasja łączy ludzi. A jeszcze bardziej niesamowite, jeżeli to ,,sprzęt” ich łączy. Wspólne pragnienia biegu bez tchu, pluskania się w błocie, przeprawy przez rzeki i wchodzenie po ścianach. Tak, Ty to kochasz, ja to kocham. I za co Ciebie ,,normalnie Kocham”:) Życie jest przewrotne. Pomimo różnic, słów innych ludzi – trwamy w zwariowaniu. Sobą.

800x0_file_rowerobrazdekoracyjn_8d4aa98a5389e93c3f61

Tak, ja też tęsknie za Tobą.

Twoje światło rozświeca drogę w dole.

Wiem, że Ty tylko chcesz wiedzieć i
Uwolnić obawę w duszy
Powiedziałaś mi sekrety
Dałaś mi odpowiedzi na pytania,
zanim je wypowiedziałem
kiedy się poruszasz wyglądasz jak motyl
Lecący

Ja tęsknię, tęsknię za Tobą tej nocy
Znajdę Cię, kiedy obudzę się
Pamiętam o wszystkich rzeczach, o których mówiliśmy
W nadziei, że zostaną zapamiętane

Kiedy patrzę na Ciebie

Zielonooka blondyneczko
Mam nadzieję że będziesz patrzyła do swojego serca
I wiedziała, co czujesz
Tak, ja też tęsknie za Tobą, nawet kiedy śpisz obok mnie.

Kasi

Leave a Reply

